Zubár Trnava

VIP Family Dentistry

Komplexná zubná starostlivosť pre celú rodinu

VIP Family Dentistry
5 (100%) 5 hlas(ov)

Adresa ambulancie

Vajanského 37

917 01 Trnava

Ordinačné hodiny

Pondelok8:00 - 18:00

Utorok8:00 - 18:00

Streda8:00 - 18:00

Štvrtok8:00 - 18:00

Piatok8:00 - 18:00

Sobota8:00 - 18:00

Nedeľaneordinujeme

Zmluvné poisťovne

Informácie o ambulancii

Poskytujeme komplexné stomatologické ošetrenia pre dospelých aj pre deti. Sme moderná zubná ambulancia so skúseným personálom, poskytujúca komplexné stomatologické služby s využitím najmodernejšieho materiálneho a technického vybavenia. Naším cieľom je dlhodobé poskytovanie kvalitných služieb v príjemnom prostredí. Spokojnosť a komfort pacientov pri ošetreniach sú našou prioritou.

Odporúčania pacientov

Špičkový a profesionálny prístup ! Kvalitne odvedená práca , príjemná atmosféra , ochotný a zhovievavý personál . Odporúčam ! Na tejto klinike už viac nebudeš mať strach z návštevy zubára . Krásna nová klinika , moderná technika . Super ceny ! Ďakujeme vám. Nikola Rudolfova

Veľmi profesionálny, no ľudský prístup. Vďaka za takých ľudí. Vždy všetko podrobne vysvetlia, odborne a hlavne v kľude spravia. Človek sa aj po náročnom zákroku cíti v pohode. S manželom sem chodíme už niekoľko rokov (po nepríjemnej skúsenosti s vlastnou dlhoročnou zubnou lekárkou). Maximálna spokojnosť. Ďakujeme! Michaela Losonska

Chcem veľmi pekne poďakovať pánovi doktorovi Ivan Shandra. Môj 14r.syn mal panický strach zo zubárov. Pan doktor ako aj sestričky a celý personál sú na vysokej úrovni pomohli mu prekonať strach. Profesionálny prístup ochota trpezlivosť. Ak by sa dalo dám aj 6 hviezdiciek. Blanka Žigová